de tweede stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu de tweede stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu

de tweede stage dag

Door: manja

Blijf op de hoogte en volg manja

10 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag hadden we een hele dag stage. We begonnen om 10 uur en waren om 5 uur klaar. Het lijkt lang maar de dag gaat zo snel voorbij. We hebben een half uur pauze en een pauze van 3 kwartier. In de ochtend was het vrij rustig. Je had niet veel te doen. Op zich was het wel fijn omdat ik dan rustig aan de taal kon wennen. Tuurlijk spreek je wel engels maar niet de hele dag. Rond een uur of 1 werd het wat drukker. Er kwamen steeds meer mensen met vragen en mensen die hulp nodig hadden. Gelukkig hadden een heleboel mensen er wel begrip voor dat het je eerste dag was en je nog niet alles wist. In de middag had ik echt een leuke vrouw. Ze was op zoek naar een simpele schoen. en uiteindelijk ging het gesprek over croatie over vakantie over haar kleinkinderen het ging overal over behalve de schoen. Ook vroeg ze welke opleiding ik deed en ook daar hebben we een heel gesprek over gehad. De dag was heel snel voorbij en heb er echt van genoten. Het was echt een top dag. Ook de collega's zijn super behulpzaam en erg aardig.