dag 12 weekend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu dag 12 weekend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu

dag 12 weekend

Door: manja

Blijf op de hoogte en volg manja

14 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag ben ik lekker gaan uitslapen. We zijn gisteren op stap geweest en waren dus ook vrij laat terug. Toen ik beneden kwam was er nog een ander meisje Julia uit nederland er bij ons. We hebben haar leren kennen op de heenreis met de boot. Hester en ik zijn nog even naar beneden geweest naar het winkelcentrum onderaan de heuvel. Op zondag zijn hier de winkels gewoon open dus dat is wel ideaal. We hadden besloten om pannenkoeken te gaan eten. Het begon al goed toen we de boodschappen moesten halen. Hier in engeland kennen ze de pannenkoeken zoals bij ons niet. We hoefde hier alleen maar water bij te voegen en dan was het klaar. Toen we eenmaal thuis waren om aan de slag te gaan met het eten, kwamen we er achter dat we geen spatel hadden. Dus zijn we maar gaan klutsen met een vork. Ik zou het niet aan raden want het is een gesmeer en een heel gedoe om alle klonten er uit te krijgen. Ook het bakken ging niet helemaal zoals het moest want de pannenkoeken wouden de pan niet uit. Al met al heeft het best gesmaakt maar de volgende keer halen we wel gewoon kant en klare pannenkoeken.