derde stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu derde stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu

derde stage dag

Door: manja

Blijf op de hoogte en volg manja

11 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag is mijn derde stage dag begonnen. Het was ontzettend druk op de werkvloer. Ook waren ze bezig met het magazijn. Dus alle schoenen stonden overal en nergens verspreid door het magazijn. Het was dus echt moeilijk om in een keer de juiste schoen te vinden. Voor mij was het makkelijker omdat ik toch geen idee had waar de schoenen normaal gesproken stonden maar voor de rest van de mensen was het echt zoeken naar de juiste schoen. Vooral omdat het zo druk was was het wel een beetje een stress middag. We hadden het wel druk verwacht maar niet zo druk. Mensen kwamen nu al winkelen voor kerst schoenen. Ik zou eigenlijk om half 4 met pauze gaan. Het was alleen zo druk dat daar geen tijd voor was. Rond kwart over 4 was ik vrij. Ik had nog een pauze van 3 kwartier te goed dus die ging om kwart over 4 in en was ik lekker vrij. De werkdag duurde maar tot 5 uur. Toen ik eenmaal thuis aan kwam was ik helemaal kapot. Ik ben dus gaan eten en gelijk op bed gaan liggen want het was zo druk. Wel was het gezellig en heb me geen minuut verveeld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

manja

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 5350

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 01 Februari 2013

stage @ london

Landen bezocht: