het begin van de stage - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu het begin van de stage - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu

het begin van de stage

Door: manja

Blijf op de hoogte en volg manja

09 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag ben ik echt begonnen met stage lopen. We hadden eerst een gesprek met onze begeleidster en daarna konden we gelijk aan de slag. Ik stond op de damesschoenen. Tot nu toe een ontzettend leuke afdeling. Het was wel wennen allemaal maar gelukkig sta ik nog met 2 nederlanders daar. Hesther en nog een jongen. Vandaag werd ik dus in gewerkt door de jongen. Het hele magazijn werd me uitgelegd de schoenen werden me allemaal laten zien, was echt super leuk. In het begin wel spannend want je weet niet wat je over komt maar na een uurtje begon ik al wel wat te wennen. Was wel grappig want hesther vroeg mij hoe de klant een schoen moest verzorgen dus ik mocht het gewoon in het nederlands uitleggen, bleek die vrouw half nederlands te zijn en het dus helemaal verstaan had haha. Er zaten vandaag echt leuke klanten tussen. Vrouwen die er heel veel begrip voor hadden dat het mijn eerste dag was. Maar je hebt er natuurlijk ook mensen tussen zitten die er niet zoveel begrip voor hebben. Gelukkig had ik dat op de eerste dag nog niet zo zeer. Dus een kortere dag als in nederland. En ook morgen gaan we weer gezellig met de meiden eten. Heb er nu al zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

manja

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 5353

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 01 Februari 2013

stage @ london

Landen bezocht: