joepie in london - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu joepie in london - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu

joepie in london

Blijf op de hoogte en volg manja

05 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Woensdag zijn we aan komen in london. Het was dan ook onze eerste dag en hebben dus ook niet veel gedaan. Wel zijn we even door de wijk wimbledon gelopen om even te kijken waar alles zit. Er moesten wat kleine boodschapjes gedaan worden voor in huis en eigenlijk hebben we verder niet veel gedaan. De tweede dag donderdag zijn we naar john lewis geweest ons stage bedrijf om te kijken hoe de winkel eruit zag. Het is een enorme winkel met 7 verdiepingen, ontzettend veel personeel en heel veel klanten. Op het moment dat wij er waren was het er heel druk. Dus ik hoop dat dat elke keer zo is als ik aan het werk ben straks. Verder zijn we nog even door ofxord street gelopen om te kijken wat voor winkels daar allemaal waren. Een hele lange straat. We zijn er een hele dag geweest en we hebben volgens mij nog niet alles gehad. Rond 6 uur waren we tijd en ben ik eten gaan maken. Mijn favoriete macaroni schotel, HEERLIJK! Later op de avond zijn we nog naar een paar nederlandse meisjes geweest die in het zelfde bed and breakfast zitten als wij. De meisjes komen alle 3 uit almelo. Erg aardige meisjes en ook hun lopen stage bij john lewis. Ook hadden we te horen gekregen dat er nog 4 nederlandse jongens daar stage lopen. Vrijdag vandaag dus zijn we naar het olympisch stadion geweest. Nouja dat was de bedoeling maar er zit een ontzettend groot winkelcentrum bij dus eigenlijk zijn we alleen daar aan te gekomen om te kijken. Morgen hebben we een rust dag dus gaan we lekker niks doen en dat is soms ook wel eens fijn.

• 09 Oktober 2012 - 20:20

Willem S Knol:

hallo Manja mooi dta je het naar je zin hebt en dat je dagelijks het reisverslag bijwerkt. Zo weet het thuis front ook hoe het met je gaat in londen