zesde stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu zesde stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu

zesde stage dag

Door: manja

Blijf op de hoogte en volg manja

15 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag was niet echt een leuke dag. Ik was namelijk ziek en ben bang dat het door de pannenkoeken van gisteren kwam. Ze waren wel lekker alleen denk dat ze een beetje verkeerd zijn gevallen. Ik ben wel naar stage geweest. Gelukkig was het vrij rustig vandaag en kon ik ook lekker rustig aan doen op het werk zonder te hoeven stressen. Ook de collega's hielden er rekening mee en hebben me goed opgevangen op het werk. Morgen blijf ik denk ik thuis want ben nog steeds vrij misselijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

manja

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 5340

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 01 Februari 2013

stage @ london

Landen bezocht: