negende stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu negende stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu

negende stage dag

Door: manja

Blijf op de hoogte en volg manja

18 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

het begon als een rustige dag. rond 12 uur had ik mijn eerste pauze en kon ik even rustig eten. Maar goed ook want rond een uur of 1 werd het ontzettend druk. Dat ging de hele middag door. Het was dus ook flink aan poten op de vloer en zo snel mogelijk de schoenen halen uit het magazijn. Gelukkig hadden een heleboel klanten er wel begrip voor. We hebben het met zijn allen wel gered. Als avond eten hebben we taco's gegeten. Ik heb ze samen met Jamie gemaakt. Ze waren super lekker. Daarna ben ik uitgeteld op bed gelegen want ik was helemaal kapot van het werk. morgen weer een nieuwe dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

manja

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1403
Totaal aantal bezoekers 5339

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 01 Februari 2013

stage @ london

Landen bezocht: