zevende stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu zevende stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu

zevende stage dag

Door: manja

Blijf op de hoogte en volg manja

16 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag ben ik niet naar stage geweest. Het is dus eigenlijk ook niet echt een stage dag. Ik heb dus lekker de hele dag in bed gelegen zodat ik lekker kon uitzieken. Hester had op het werk doorgegeven dat ik niet stage kwam lopen en dat hadden ze op het werk ook wel een beetje verwacht na gisteren. Ik heb dus niet veel gedaan. Ben eerst lekker gaan slapen en ben daarna even wezen skypen met me ouders en me vriend. Gelukkig voel ik me al een stuk beter en ik verwacht dat ik morgen wel weer naar stage kan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

manja

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 5331

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 01 Februari 2013

stage @ london

Landen bezocht: