vijfde stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu vijfde stage dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu

vijfde stage dag

Door: manja

Blijf op de hoogte en volg manja

12 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag had ik een korte dag. Elke vrijdag ben ik om 1 uur vrij maar begin wel gewoon om 10 uur. Ook heb ik tussendoor nog een pauze van een half uur. Een makkie en een erg korte dag. Toch heb ik nog vrij veel gedaan. Het was in de ochtend gelijk al vrij druk. Ook kwamen een heleboel mensen al vragen waar de kerstafdeling is want die is nu al in volle gang. Ik had ontzettend leuke klanten vandaag. Ze waren erg vriendelijk en hebben er veel begrip voor dat je niet engels spreekt zoals hun dat kunnen. In de middag zijn we naar sealife London geweest. Ik ging samen heen met de andere meiden uit nederland. Het was ontzettend leuk en we hebben veel gezien. Zo hadden ze er haaien, schildpadden, krokodillen een heleboel verschillende vissen, kwallen en pinquings. Op de terug weg zijn we langs de bigben gelopen. Je hebt daar ontzettend veel straatmuzikanten en mensen die andere bijzondere dingen kunnen om hun geld mee te verdienen. De terug weg naar huis duurde ontzettend lang want de treinen reden niet. We hebben dus een hele omweg gemaakt op naar huis te kunnen. Toen we eindelijk thuis waren kregen we te horen dat we moesten verhuizen. We hadden eerst ons eigen huisje en een eigen slaap kamer en moesten nu dus verhuizen de volgende dag naar het bed and breakfast zelf. Ik ben dus gelijk mijn spullen maar een beetje bij elkaar gaan pakken zodat ik morgen gelijk de deur uit kan gaan met alle spullen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

manja

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 5332

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 01 Februari 2013

stage @ london

Landen bezocht: