de vierde dag stage - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu de vierde dag stage - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van manja knol - WaarBenJij.nu

de vierde dag stage

Door: manja

Blijf op de hoogte en volg manja

12 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

vandaag is het vrijdag en heb k dus een korte dag. Ik begin om 10 uur en ben om 1 uur vrij. Zelfs dan heb ik nog een half uur pauze. Het is dus echt een korte dag. Wel heb ik nog best veel gedaan. Heb de collega's geholpen in het magazijn en heb op de vloer gestaan om mensen te helpen met schoenen. Om 1 uur was ik dus vrij en had ik afgesproken met de andere meiden uit nederland. We zijn met zijn 4en naar sealife londen geweest. Het was erg leuk en heel gezellig. We hebben haaien gezien, krokodillen, vissen, schildpadden en pinguins. De pinguins waren het leukste. Je moest wel snel wezen met foto's maken want ze waren erg snel. Op de terug weg zijn we langs de big ban gelopen en hebben vanuit daar de metro gepakt naar huis. Het duurde ontzettend lang want de treinen reden niet meer en er was veel gedoe met de spoorwegen. We zijn dus een dik uur langer onderweg geweest dan normaal. Toen we weer aangekomen waren in wimbledon zijn we wezen eten mij de MC Donalds. We hadden namelijk geen zin meer om nog te gaan koken na onze lange reis.

  • 19 Oktober 2012 - 16:30

    Willem:

    Hoi Manja leuk deze reisverslagen en je krijgt op deze mannier gelijk een overzicht wat je allemaal tijden s je stage hebt gedaan en meegemaaakt

  • 16 December 2012 - 14:13

    Jessica:

    He Manja. Mij ken je niet maar ik kwam je tegen via internet en zag dat jij nu stage loopt bij John Lewis. Ik ga daar vanaf februari stage lopen en ik ben erg benieuwd waarom jij er voor hebt gekozen om in een b&b te overnachten? Ook heb ik nog wat andere vragen. Zou je mij misschien willen mailen op jessica.weustink@hotmail.com. Alvast heel erg bedankt! :) Groetjes Jessica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

manja

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 5336

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 01 Februari 2013

stage @ london

Landen bezocht: